Menu

Field Sales Management: Besko har valgt CRM for mobil og tablet

  • By Claus Diedrichsen
  • 9. July 2018
  • no Comments

Besko er eksperter i reservedele til lastbiler, trailere og busser, og leverer og servicerer værksteder i hele landet og har nu fået CRM for mobil og tablet. FØLG BESKO PÅ FACEBOOK


Field Sales Management

  • By Claus Diedrichsen
  • 4. July 2018
  • no Comments

Field Sales Management teknikker der sikrer succes Arbejder du med Field Sales, i dette eksempel, salg der kræver vedvarende og konstante indsatser over for kunder og emner, kræves der en række tekniker for at sikre, at du opnår det størst…Continue Reading →


Besøgsplanlægning

  • By Claus Diedrichsen
  • 11. June 2018
  • no Comments

Besøgsplanlægning Som sælger og merchandiser der besøger B2B virksomheder i detailbranchen, kan det være en udfordring, at tilrettelægge det rette besøgsmønster. Som udgangspunkt er alle jo interesseret i at besøge de kunder, hvor der kan opnås det største salg. C2-Relations…Continue Reading →


CRM og Key Account Management

  • By Claus Diedrichsen
  • 28. April 2018
  • no Comments

Key Account Management er et langsigtet mål for virksomheden om at tiltrække trofaste kunder, der bl.a. kan hjælpe virksomheden til at vokse. KAM er mere kundedrevet snarere end produkt-drevet og derfor bør virksomheden kigge efter de kunder, hvor værdien kan…Continue Reading →


Microsoft CRM og Outlook

  • By Claus Diedrichsen
  • 28. November 2017
  • no Comments

Du vil blive overrasket over det samspil der findes mellem Microsoft CRM og Outlook. Microsoft CRM er fuldt integreret med Outlook. Det betyder at alle CRM Systemets funktioner kan tilgås via Outlook. Så dermed har du adgang til kundeemner, kunder,…Continue Reading →


Er Microsoft Dynamics 365 Online noget for dig?

  • By Claus Diedrichsen
  • 4. November 2017
  • no Comments

Microsoft Dynamics 365 Cloud kan være det helt rigtige for dig, når du ønsker at komme igang med et CRM System. Du kan afprøve Dynamics 365 Sales og Dynamics 365 Customer Service Online gratis i 30 dage. Beslutter du dig…Continue Reading →


Dynamics 365 Customer Service

  • By Claus Diedrichsen
  • 4. November 2017
  • no Comments

Hvilke fordele opnår service afdelingen ved at bruge Microsoft Dynamics 365 Customer Service Med servicemodulet i Dynamics 365 kan man som standard håndtere kontrakter, serviceopgaver, planlægning af serviceopgaver og tilbagemelding på serviceopgaver. Fordelen er at service afdelingen kan bruge velkendt…Continue Reading →


CRM og projektledelse – 6 simple grunde hvorfor projektledere har brug for CRM

  • By Claus Diedrichsen
  • 28. August 2017
  • no Comments

Mange mennesker anser CRM for at være en salgs-og marketing værktøj, der bruges til at styre kundeemner og kontaktlister. Med udviklingen i CRM-teknologien, har det hos Microsoft Dynamics CRM handlet om mere end blot salg og marketing. Så her er…Continue Reading →


CRM System – Dynamics 365

  • By Claus Diedrichsen
  • 28. August 2017
  • no Comments

CRM System – Dynamics 365 Med den nyeste version af Microsoft CRM, får du et CRM System, som er hurtig at komme i gang med og som er nemt at tilpasse til netop din virksomhed. Uanset hvordan du ønsker at…Continue Reading →


Giv mig én god grund til at investere i et CRM System

  • By Claus Diedrichsen
  • 20. July 2017
  • no Comments

Dynamics 365 CRM kan være meget mere end en udvidet adressebog. Læs med her, hvor vi giver dig, ikke bare én – men fire fordele og gode grunde til at investere i et CRM-system idag. Læs også om ledelsens fordele….Continue Reading →


Side1 af 2312345...1020...Sidste »

Få en uforpligtende snak

Vil du høre mere om vores kundetilpassede CRM løsninger? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt