Menu

Fordele i CRM for serviceafdelingen

C2-Relations har mange kunder, hvor serviceafdelingen bruger Microsoft Dynamics CRM. Med Dynamics CRM skabes der sammenhæng mellem indkomne serviceopgaver, booking af servicemontører, registrering af anlæg og servicekontrakter.

Servicemontøren kan endda tilbagemelde forbrugt tid og materiale via Smartphone, iPad eller tablet. Så det kan ikke være nemmere.

Flere fordele i CRM for serviceafdelingen

  • Fuld styr på indkomne ad-hoc serviceopgaver
  • Fuld styr på serviceopgaver ud fra planlagte intervaller
  • Hurtig oprettelse af serviceopgaver via telefonopkald eller automatisk oprettelse via e-mail eller website.
  • Planlæg nemt serviceopgaver via kalender med oversigt og flyt aftaler via drag-and-drop funktion
  • Serviceopgaver kan understøttes af workflow der automatiserer udvalgte processer
  • Fuld styr på opgavens status og mulighed for at opsætte alarmer hvis en opgave ikke udføres i.f.t. de kontraktlige forpligtelser
  • Mobil tilbagemelding/afrapportering efter udført opgave som indeholder tids- og materiale forbrug via 1 skærmbillede
  • Ingen i organisationen er i tvivl om hvilke serviceopgaver som der er håndteret hos den enkelte kunde og hvad status er
Skal vi hjælpe dig i gang med CRM? Kontakt os ved at udfylde kontaktformularen til højre eller ring på 3168 1300 så vi kan høre om dine udfordringer og snakke løsninger. Det er helt uforpligtende.

 

Måske finder du også disse sider relevant

Microsoft Dynamics CRM for salg

Microsoft Dynamics CRM for marketing

Få en uforpligtende snak

Vil du høre mere om vores kundetilpassede CRM løsninger? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt