Menu

Dynamics 365 CRM Seminar

Dynamics 365 CRM seminaret, henvender sig til virksomheder, der overvejer at implementere en CRM løsning eller har en Dynamics CRM løsning, som aldrig er blevet forankret.

Fra udvælgelse af processer til praktisk implementering af CRM

Der er stadig for mange CRM implementeringer der ikke indfrier den forventede målsætning om øget salg eller bedre kundeservice. Ud fra C2-Relations erfaring, hænger det oftest sammen med, at de daglige arbejdsopgaver og virksomhedens målsætning ikke understøttes af CRM løsningen. Med Dynamics 365 får du en platform, der kan understøtte “KUNDENS REJSE IGENNEM HUSET” og dermed skabe sammenhæng mellem Marketing-Salg-Kundeservice-Leverance.

Dagens program

Udover at gennemgå mulighederne og sammenhængene i Dynamics 365 platformen, har vi valgt at dele eftermiddagen op i 4 overordnede temaer (præsentation af programmet via kort video):

UVÆLGELSE AF PROCESSER – salgsprocessen har de seneste år ændret sig væsentlig. Kunder søger på internettet, når de vil købe et produkt/projekt. CRM løsningen bør derfor hænge sammen med websitet, således at marketingafdelingen kan generere Leads. Kvalificerede Leads videregives til salg. Når salg har vundet en ordre, overgår kunden til After Sales. Vi gennemgår, hvordan processerne hænger sammen.

 

FALDGRUBER UNDER IMPLEMENTERINGEN – vi gennemgår de erfaringer, der er beskrevet i vores blog “Årsager til fejlslagne CRM projekter”.

 

INTEGRATION – vi gennemgår sammenhængene i Dynamics 365. Integrationen med ERP, Office produkterne, SharePoint, PowerBI og muligheden for at lave egne app´s.

 

Til sidst gennemgår vi, hvordan C2-Relations sammen med din virksomhed kan udarbejde en langsigtet plan for en vellykket implementering af CRM – start med de rigtige retter fra “det store ta selv bord”.

 

Du kan tilmelde dig via formularen i højre side eller ringe til os på 3168 1300, så fortæller vi gerne meget mere om seminaret.

Microsoft Dynamics 365

Nedenstående vises de muligheder Dynamics 365 vil kunne tilbyde dine virksomhed. Det er nedenstående model vi tager udgangspunkt i, når vi sammen med vores kunder gennemgår deres processer. Når først processerne er afklaret, er det nemmere at skabe sammenhænge og afgøre hvor din virksomhed med fordel kan starte en implementering af Dynamics 365 CRM. Under vores Dynamics 365 CRM seminar fortæller vi meget mere om mulighederne.


Tilmelding Dynamics 365 Seminar