Menu

Dynamics 365 Customer Service

Dynamics 365 Customer Service hjælper din virksomhed med at holde fuld styr på de igangværende sager og de tilknyttede aktiviteter. Alle informationer om sagen er nem tilgængelige. Indkomne sager kan lægges i køer, fra køen kan sagen planlægges, der er altid en opdateret status på sagen. Du kan nemt finde tilknyttede e-mails, hvornår der planlægges next action og hvem der har ansvaret for next action. Dynamics 365 Customer Service kan typisk anvendes til:

  • Indkomne forespørgsler til kunde service teamet
  • Håndtering og prioritering af indkomne hotline/support opgaver
  • Håndtering af indkomne reklamationer.

Via workflows er der mulighed for automatisere processer, kan f.eks. være automatisk advisering til kunden om at sagen er oprettet, løbende information til kunden om hvor langt sagen er og hvordan sagen er løst.

Ved konfiguration af forretningsprocesser er der mulighed for at strømline arbejdsgange og sikre en ensartet håndtering af sagerne og eventuel dokumentere eventuelle krav relateret til ISO certificeringer.

Læs også om Dynamics 365 Field Service.

Nedenstående kan du se en kort video om hvordan sager håndteres i CRM. Men der ligger naturligvis mange andre funktioner som kan kombineres med nedenstående.

Dynamics 365 Customer Service – hotline og support

C2-Relations har blandt andet implementeret Dynamics 365 Customer Service løsninger til håndtering af alle indkomne hotline- og support opgaver. Løsningerne indeholder:

  • E-mail modtage i Outlook eller i en kø i CRM, e-mailen konverteres til en sag og kunder modtager en bekræftelse på at sagen er oprettet
  • Sagen tilknyttes en konsulent og planlægges, opgaven løses eller sendes videre til level 2 support eller konsulent bookes til besøg hos kunden
  • Når sagen afsluttes indberettes timer og sagen gøres klar til fakturering – afhænger naturligvis om der er tilknyttet en hotlineaftale
  • Kunden modtager en meddelelse om at sagen lukkes, hvad årsagen til problemet var og eventuel oversigt over fakturering.

Dynamics 365 Customer Service kan også styre SLA (garanteret reaktionstid) forpligtelser relateret til support kontrakter.

Få et indblik i mulighederne med servicemodulet her:

Få en uforpligtende snak

Vil du høre mere om vores kundetilpassede CRM løsninger? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt