Menu

Dynamics 365 Sales

Hvad er det helt præcis din virksomhed kan forvente sig af din nye Dynamics 365 Sales Dynamics CRM løsning?

En standard løsning med masser af funktionalitet, der nemt kan tilpasses jeres individuelle behov. I kan nemt løbende opdatere CRM-løsningen til den nyeste version. Dynamics 365 Sales Dynamics CRM giver dig overblikket over igangværende salg og indsatser, uanset om du arbejder med produktsalg eller projektsalg.

Vil du prøve Dynamics 365 Sales – Dynamics CRM gratis i 30 dage? Udfyld kontaktformularen til højre eller ring på 3168 1300 og se hvordan du kan få understøttet dit salg. Det er helt uforpligtende.

 

Du får et krystalklartbillede af:

  • Nye leads
  • Antal kvalificerede leads inkl. potentiale
  • Igangværende salg – aktiv Pipeline Management
  • Sikker overdragelse fra salg til leverance/produktion
salgstragt

Dynamics 365 Sales Dynamics CRM

Det giver din virksomhed mulighed for at vurdere om i får nok ud af jeres markedsføring. Dvs. hvor mange kvalificerede leads der genereres og hvor mange af disse leads bliver til et salg.

Lead Management i Dynamics 365 Sales Dynamics CRM

Alle leads håndteres ensartet. Uanset om det er en ny kunde, mersalg eller forlængelse af et igangværende samarbejde. Med salg i Microsoft Dynamics CRM kan der opsættes en proces for, hvordan det enkelte lead skal kvalificeres og hvem der har ansvaret for det.

Pipeline management & salg i Dynamics 365 Sales Dynamics CRM

Der kan arbejdes med en eller flere salgsprocesser ad gangen. Hver proces indeholder en overordnet fase med underordnede trin. Du kan nemt styre pipeline, så du sikre at i når målet og at produktion/indkøb er forberedt på den næste ordre.

Statistikker og dashboards i viser dig, hvor mange aktiviteter der skal være igang for at nå jeres mål.

Arbejder din virksomhed med projektsalg vil du kunne optimere håndteringen af salget mellem forskellige afdelinger og samtidig højne kvaliteten,  – ja, måske endda understøtte ISO-processen.

Målstyring for salg i Dynamics 365 Sales Dynamics CRM

I Microsoft Dynamics 365 Sales har du mulighed for at definere dine KPI’er m.m. Dette gør det muligt for din virksomhed at opsætte, tracke og måle resultater i forhold til organisationens overordnede mål.

Målet kan defineres pr. dag, uge, måned, kvartal og år pr. medarbejder, team eller afdelingen. Et dashboard giver dig mulighed for løbende at følge op på målsætningen.

Goal_Untitled

Dynamics 365 Sales Dynamics CRM

Det smarte er, at målet automatisk periodiseres. Det betyder, at du hele tiden har et aktuelt billede af jeres performance.

Synliggørelse af de afholdte indsatser/aktiviteter i forhold til målsætningen gør, at der kan reageres proaktivt, såfremt de ønskede mål ikke kan opnås.

At arbejde med strategiplaner og handlingsplaner i Microsoft Dynamics 365 Sales betyder at:

  • gennemførte aktiviteter pr. afdeling opsummeres på handlingsplanen, som styrer den strategiske målsætning
  • der løbende kan følges op på de gennemførte aktiviteter i.f.t den enkelte CRM handlingsplan
  • Rettidig omhu – via dashboard fås altid et aktuelt billede af status på indsatsen og om målet er opfyldt. Der er hele tiden fokus på at nå den overordnede målsætning. Ved  afvigelser kan der så sættes rettidigt ind. v

Få mere viden om Dynamics 365 Sales Dashboard eller Microsoft CRM Reporting Services.

 

Understøttelse af kundestrategi & salg i Dynamics 365 Sales – Microsoft Dynamics CRM

Databasen i Microsoft Dynamics kan håndtere forskellige relationstyper; kunder, leverandører, partnere m.m. Inddelingen af firmaer i kundesegmenter og kundekategorier kan dermed simpelt understøtte enhver kundestrategi.

Tracking af kommunikation i Dynamics 365 Sales – Microsoft Dynamics CRM

Alt kommunikation samles under kunden/kontaktpersonen. E-mail, kalenderaftaler, kontaktpersoner og opgaver er direkte integreret med den velkendte Outlook standard funktionalitet. Dynamics CRM kan naturligvis også integreres med Notes.

Via kalenderaftaler er der mulighed for at planlægge, måle og afrapportere på afholdte besøg. Alle kan få adgang til besøgsrapporten under kunden. Dokumenter kan lagres via noter eller i SharePoint.

Effektiv tilbudsgivning med Dynamics 365 Sales – Microsoft Dynamics CRM

Tilbudsmodulet i Dynamics 365 Sales indeholder ved hjælp af mindre modifikationer følgende funktionalitet:

  • Oprettelse af flere standard tilbud som kan kopieres til et nyt tilbud i CRM
  • Tilføjelse af ekstra produkter eller nye produkter til standard tilbud
  • Gruppering af produkter i grupper, så der kan laves subtotaler pr. gruppe, anvendelse af tilbudsoptioner
  • Dynamisk beregnig af DB/DG ud fra rabatprocent, rabatbeløb og margin i forhold til kostpris
  • Fletning af data til word tilbudsskabelon. Skabelonen kan indholder billeder af produkterne
  • Afsendelse af tilbud via e-mail og journalisering af e-mail under tilbuddet
  • Automatisk påmindelse om hvornår der skal følger op på tilbuddet
  • Tilbuddet bliver automatisk en del af pipelinen.
Tilbud_i_CRM

 

Oplev hvor enkelt det er at arbejde med salgsprocessen i Microsoft Dynamics CRM, og se hvordan salgsmodulet effektivt kan bruges til at få et skridt foran:

 

MÅSKE FINDER DU OGSÅ DISSE SIDER RELEVANT

Fordele i CRM for salgsafdelingen.

Dynamics CRM for marketing

Microsoft Dynamics CRM for serviceafdelingen

CRM til din mobile enhed

Få en uforpligtende snak

Vil du høre mere om vores kundetilpassede CRM løsninger? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt