Menu

Microsoft Dynamics CRM Supportaftale

Vores dygtige team af CRM-eksperter sidder klar til at hjælpe dig. C2-Relations tilbyder 3 forskellige Microsoft Dynamics CRM support varianter. Til Dynamics 365 Online/Cloud kunder tilbyder vi en fast pris pr. måned. Til on-Premise kunder stiller vi gerne en fast pris pr. måned. Så kontakt os gerne.

  • Standard Dynamics 365 CRM support aftale – til dig som gerne vil have en livlinje at kunne kontakte, men hvor tidshorisonten kan være inden for 24 timer.
  • Udvidet Dynamics 365 CRM support aftale – til dig som gerne vil have en hurtigere responstid og en livlinje, som du kan ringe til hvis du har en hastesag. Og så behøver du ikke længere at tænke på planlægningen og udførelse af opdateringen af din CRM, det klarer C2-Relations.
  • All inclusive Dynamics 365 CRM support aftale – til dig som gerne vil undgå ekstra regninger, men samtidig få det fulde udbytte af de nye features som Microsoft stiller til rådighed i forbindelse med de kommende opdateringer.

Microsoft Dynamics CRM Hotline – og Supportaftale til on-Premis kunder behandles individuel, men kontakt os gerne for en dialog.

Prisen afhænger af hvilken supportaftale der vælges og hvor mange CRM brugere der skal have adgang til hotline.

 

 

Har du brug for hjælp til Dynamics CRM? Send os en mail på support@c2-relations.dk.
Brug dette link til at få tilsendt en pris på en support-aftale.

Dynamics 365 Supportaftale