Menu

Microsoft Dynamics CRM Support

Vores dygtige team af CRM-eksperter sidder klar til at hjælpe dig. C2-Relations tilbyder 3 forskellige Microsoft Dynamics CRM support varianter.

  • Microsoft Dynamics CRM Hotline – og Supportaftale. Den henvender sig til Microsoft Dynamic CRM on-Premise kunder. Indeholder kvartalsvis opdatering af CRM servicepack- og rollup på serveren og løbende hotline for et antal brugere.
  • Hotlineaftale. Den henvender sig til Hosted Microsoft Dynamics CRM og MS CRM Online kunder. Indeholder løbende hotline for et antal brugere.
  • Klippekortordning. Klippekortet giver adgang til at modtage support inden for x-antal arbejdstimer.

Prisen afhænger af hvilken supportaftale der vælges og hvor mange CRM brugere der skal have adgang til hotline.

Har du brug for hjælp til Dynamics CRM? Send os en mail på support@c2-relations.dk for at høre mere om mulighederne med vores supportaftaler. Det er helt uforpligtende.

 

Du har flere muligheder for at henvende dig til supporten:

Typisk hjælper vi dig via en fjernopkobling.

Få en uforpligtende snak

Vil du høre mere om vores kundetilpassede CRM løsninger? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt