Menu

Individuel tilpasset CRM løsning – Dynamics 365

Dynamics 365 er modulopbygget og indeholder rigtig meget standard funktionalitet. Det betyder at din virksomhed vil kunne tage løsningen i brug uden nødvendigvis at foretage tilpasninger i løsningen.

Men C2-Relations oplever som regel, at der er et behov for at tilpasse løsningen i mindre eller større omfang. Det for at afspejle jeres organisations terminologier i løsningen og for at sikre en bedre og hurtigere forankring af Dynamics 365 løsningen. Men bare rolig, holder man sig inden for de normale standard tilpasningsmuligheder i Dynamics 365, så vil løsningen stadig kunne opdateres til den seneste version af Dynamics 365 uden problemer.

I nedenstående video kan du få et indtræk af, hvordan man kan tilpasse CRM løsningen inden for 6 forskellige områder:

  • Tilpasning er Thema – tilpasse farver og tilføje logo
  • Tilpasse og flytte rundt på felter
  • Oprette nye felter
  • Tilpasse Business Proces – få afspejlet jeres arbejdsproces/salgsproces så den understøtter jeres hverdag
  • Tilpasse Dashboard og oprette nye Dashboard i Dynamics 365
  • Oprette nye App´s til Dynamics 365

Individuel tilpasset CRM løsning – Dynamics 365 Sales

Med Dynamics 365 Sales har du altid styr på dit salg og dermed altid et revisende overblik over pipelinen. Det gør sparringen mellem sælgeren og salgsledelsen nemmere. For sælgeren giver det også et godt overblik over de igangværende salgsindsatser, hvilke møder der er afholdt og hvilke møder der er planlagt. Du får automatisk en påmindelse om hvornår du skal følge op på et igangværende salg.

Læse mere om de mest anvendte funktioner inden for Dynamics 365 Sales. Læs mere.

Individuel tilpasset CRM løsning – Dynamics 365 Customer Service

Dynamics 365 Customer Service kan håndtere og prioritere indkomne forespørgsler vedr. reklamationer, hotline og support, service opgaver m.m. Det giver et konstant overblik over de igangværende sager, hvornår er next action og hvem der har ansvaret for next action.

Læse mere om Dynamics 365 Customer Service.

 

 

Få en uforpligtende snak

Vil du høre mere om vores kundetilpassede CRM løsninger? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt