Menu

Kvikkampagne i Microsoft Dynamics CRM

Kvikkampagne i Microsoft Dynamics CRM gør det muligt for marketing- og salgsmedarbejderen at blive guidet igennem oprettelse af en kampagne. En simpel søgefunktion som du kender fra Excel, gør det nemt at udvælge de rigtige modtagere.

Så nemt er det:

  • Vælg en liste over alle de emner der skal indgå i kampagnen
  • Følg kvik kampagneguiden og vælg aktivitetstypen (f.eks. e-mail, telefonopkald, direct mail eller andet)
  • Så er kampagnen faktisk gennemført

Funktioner – Kvikkampagne i Microsoft Dynamics CRM

Typiske brugere af CRM-systemet benytter kvikkampagnens funktionalitet til indledende kontakt til nye og potentielle kundeemner. Det kan også bruges til opfølgning af eksisterende kunder.

Ved hjælp af kvikkampagner kan du sende en intro e-mail, planlægge opfølgning og vurdere kundens interesse. Derudover kan bruge kvikkampagnen til at underrette kunder om særlige tilbud eller priser, -både ved e-mails og ved at planlægge telefonopkald til opfølgning.

Microsoft CRM giver dig også mulighed for at få vist forsømte leads eller kontakter, som du måske har glemt at tage kontakt til. På den måde kan du bruge kvikkampagnen som en automatisk re-minder til opfølgning af aktiviteter.

På nedstående billede ses der, hvorledes man til venstre i scenarie 1 bruger den almindelige form for kampagne til at markedsføre et produkt, hvor man til højre i scenarie 2 bruger kvik kampagnen til opfølgning af emner efter f.eks. en messe, et seminar eller lignende.

Kvikkampagne i Microsoft Dynamics CRM

Læs også om e-mail marketing modulet i Dynamics CRM.

Få en uforpligtende snak

Vil du høre mere om vores kundetilpassede CRM løsninger? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt
sfasdfasd fsda fsdaf sdf sd