Menu

Microsoft Dynamics CRM Lead generering

C2-Relations vil gerne hjælpe dig med af få fuld styr på leadgenererings processen ved hjælp af Microsoft Dynamics CRM Lead generering.

I mange virksomheder starter lead genereringen i Marketing afdelingen. Det kan være emner der henvender sig via hjemmesiden, fra et arrangement eller andet. Da vi her taler om en potentiel kunde, er det vigtigt at der foreligger en procedure for, hvordan et lead håndteres. Hvilke opgaver har marketing? Er det at kvalificere emnet, sende materiale til emnet eller blot at aflevere emnet til en sælger?

Da det er dyrt at køre kampagner, at få henvendelser fra hjemmesiden eller at afholde arrangementer er det vigtigt, at der kan måles på hvilke leads, der genereres fra hvilke aktiviteter og hvor mange af disse leads der bliver konverteret til kunder, dvs. konverteringsraten. For at marketingafdelingen kan dokumentere deres værdi, er det vigtigt at der kan foretages en måling. Vi tror at jeres økonomiafdeling vil sætte stor pris på en Dynamics CRM-løsning.

Skal vi hjælpe dig i gang med CRM? Kontakt os ved at udfylde kontaktformularen til højre eller ring på 3168 1300 så vi kan høre om dine udfordringer og snakke løsninger. Det er helt uforpligtende.

 

Ved at bruge Microsoft Dynamics CRM Lead generering vil marketingafdelingen altid kunne følge status på de genererede CRM leads. Er der kampagner som ikke genererer det forventede resultat, ja så er der mulighed for at foretage forbedringer inden næste aktivitet igangsættes.

Ved at understøtte Microsoft Dynamics CRM Lead generering med e-mailmarketing modulet , kan en del af processerne automatiseres. Det kan være at få indlæst henvendelser direkte fra webben, sende autorespons til emnet eller blot sende en intern notifikation.

Læs mere om e-mail marketing her.

Få en uforpligtende snak

Vil du høre mere om vores kundetilpassede CRM løsninger? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt