Menu

Sæt skub i salget – se alle marketing fordele her

Når vi snakker CRM er kommunikation nøglen til succes. Den ideelle CRM-løsning bør strømline den måde, hvorpå dine medarbejdere kommunikerer med kunder og samarbejder med hinanden.

Få marketing fordele i CRM

Med Microsoft Dynamics CRM’s effektive funktioner, som f.eks. automatisering af arbejdsgange kan du nemt styre opgaver på tværs af dine salgs-, marketing- og servicemedarbejdere. Delingen af oplysninger højner effektiviteten og giver en problemfri kundeoplevelse.

  • Dynamics CRM giver dig mulighed for strømlining af processer
  • Målrette, samt automatisere dine marketing kampagner nemt og effektivt til relevante segmenter
  • Med Dynamics CRM kan du holde alt marketing og salgs materiale samlet på én fælles platform og får øjeblikkelig adgang til relevant materiale
  • Analysere, samt tracke kampagne performance og responsrater som en af de vigtigste redskaber, der samtidig giver dig mulighed for hurtigt at oprette reporter med ét fælles værktøj
  • Fuldt udbytte af kundeinformation med hurtig adgang til kundeoplysninger, -inklusiv præferencer, købshistorie og andre vigtige informationer.

Microsoft Dynamics CRM fungerer som og sammen med kendte Microsoft-produkter, hvilket betyder kortere oplæring for dine medarbejdere, så de hurtigt kan komme i gang med at fokusere på det vigtigste – dine kunder.

Skal vi hjælpe dig i gang med CRM? Kontakt os ved at udfylde kontaktformularen til højre eller ring på 3168 1300 så vi kan høre om dine udfordringer og snakke løsninger. Det er helt uforpligtende.

 

Få en uforpligtende snak

Vil du høre mere om vores kundetilpassede CRM løsninger? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt