Menu

Microsoft Dynamics 365 kundeservice

Med Microsoft Dynamics 365 kundeservice kan de indkomne kundeforespørgsler håndteres på en effektiv måde. Det kan være indkomne forespørgsler vedrørende tilbud, produkt support, hotline, reklamationer eller andet.

Forestil dig at din virksomhed via ganske få Dashboard kan skabe sig et overblik over de igangværende opgaver. Hvilke opgaver er ikke planlagt, hvilken medarbejder og medarbejder team der har ansvaret for opgaven. Og ikke mindst, er der opgaver der allerede skulle være besvaret for at opfylde jeres aftaler om responstid med kunden. Alt det får u via Microsoft Dynamics 365 kundeservice. Ja og så er det endda nemt at arbejde med.

For at gøre det enkelt og effektivt har kundeservice medarbejderen alle informationer nemt tilgængelig via 1 skærmbillede. Det betyder at der kan der ydes en effektiv kundeservice/support. Via integration til telefonanlægget vil en forespørgsel kunne routes hen til den rigtige medarbejder eller et team. Modtages forespørgslen via e-mail bliver opgaven automatisk placeret i den rigtige kø.

Kort video der viser en intelligent måde at håndtere kundeservice på.

Og så en mere manuel måde at håndtere kundesupport på. Men der findes naturligvis også noget midt imellem. Måske kunne det være noget for din virksomhed.

Udfylder du formularen i højre side mærket “kundesupport” så kontakter vi dig for en ganske uforpligtende snak om hvordan vi har hjulpet vores andre kunder.

 

C2-Relations løsninger baseret på Dynamics 365 Customer Service

Vi har lavet en løsning til dyrlæger. Løsningen planlægger automatisk besøg for de næste 6 måneder per kunde per dyrlige. Er der hasteudkald eller skal en konsultation flyttes til en anden dyrlæge kan dette nemt gøres via en dynamisk kalender. Det giver et konstant overblik over alle konsultationer.

Eller servicevirksomheden der planlægger alle serviceopgaver og servicemontøren der melder tilbage via en tablet.

Eller en løsning der holder styr på indkomne forespørgsler til 9 forskellige afdelinger fordelt på 4 tidszoner.

Få en uforpligtende snak

Vil du høre mere om vores kundetilpassede CRM løsninger? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt