Menu

Microsoft Dynamics CRM kundecases

Det siger vores kunder

Vi har givet kunden ordet. Her kan du læse Microsoft Dynamics CRM referencer og beretninger om et samarbejde, hvor kundens CRM-løsning bliver et personligt redskab, der både giver forretningsmæssig værdi i den daglige drift, men bestemt også på bundlinjen.

Vi mener selv, at vi har branchens bedste CRM-løsning, men læs selv vores Microsoft Dynamics CRM kundecases – måske bliver du inspireret?

Sinoscan har fået meget bedre styr på projektsalget i deres 6 landekontorer   

CEO Michael Agerkilde udtaler:

”Med vores nye CRM har vi meget bedre styr på hvor mange projekter der er i gang i vores 6 landekontorer, hvem der har ansvaret for next action, hvor vi er i forhold til vores deadlines i salgsprocessen og hvornår vi kan forvente at have aftalen på plads med kunden.” I virkeligheden var vi nok mere ude efter et system til håndtering af workflow end et egentligt CRM-system, men fandt med dette setup at vi kunne kombinere vores ønsker og få en samlet løsning i et system”.
Læs mere om SinoScan casen.

Besko har fået en rigtig mobil sælgerløsning, nem adgang og struktureret besøgsplanlægning            

Besko havde ved implementering af Dynamics CRM 86 medarbejdere, hvoraf 11 var salgskonsulenter og 31 var interne sælgere. De kommunikerer dagligt med hinanden. Salgskonsulenterne har bl.a. en målsætning for antallet af kundebesøg. I dag planlægger de alle kundebesøg fra CRM, så det er nemt at følge op på, om hver enkelt kunde er besøgt tilstrækkeligt. Læse mere om Besko casen.

Cadesign fik fuld styr på deres pipeline og  målsætningen pr. sælger pr. produktgruppe       

Rune Lawaetz udtaler:

“Salgsprocessen – et perfekt springbræt til at understøtte vores definerede salgsprocesser og samtidig validere vores pipeline. Nu styres procentsatser på salgsmuligheder håndfast og ikke individuelt ud fra mavefornemmelse. Ofte er man ikke foran ens PC og adgang til CRM via iPad gør det nu superenkelt at tilgå Microsoft CRM, uanset hvor vi er. Og det er utrolig vigtigt for os”
Læs mere om Microsoft Dynamics CRM til mobil og tablets.

INU:IT fik bedre styr på leads og pipeline og er nu i gang med implementering af Customer Service       

Salgschef Ricco Risager Nielsen udtaler:

”I første omgang er CRM tiltænkt som en hjælp i vores salgsafdeling, der rent fysisk befinder sig i Nuuk og Thisted. I løbet af få uger oplevede vi en langt bedre måde at strukturere vores leads på, og vi kunne pludselig se, hvordan vores pipeline så ud. På længere sigt ønsker vi, at CRM er et centralt organisatorisk informationssystem, hvor tilføjelser som timeregistrering, kontrakter, SharePoint og ERP-integration anses som væsentlige muligheder for os”. Læs mere om kundecasen. 

Zibo Athene har opnået en bedre videndeling og et overblik deres samlede marked       

Jeannette B. Denker udtaler:

”Med CRM får vi alt viden om alle vores kunder og andre samarbejdspartnere. Med implementeringen af CRM har vi oven i købet fået en database med alle potentielle danske kunder – offentlige som private”.
Læs mere om CRM løsningen hos Zibo Athene.

Microsoft Dynamics CRM Referencer

C2-Relations’ konsulenter har siden 2004 implementeret mere end 100 Microsoft CRM-løsninger for både større og mindre virksomheder. For os er det ikke kundens størrelse, som er afgørende, men kundens parathed til at tænke Microsoft Dynamics CRM.
C2-Relations’ ønske er at levere et CRM system, som er nemt for brugeren at komme igang med. C2-Relations har en ukompliceret og praktisk tilgang til at køre projekter. Vores Microsoft Dynamics CRM referencer fortæller gerne om, hvordan vi er at arbejde sammen med.

Vi har erfaring fra mange forskellige brancher.
Som eksempler har vi nedenfor listet et udpluk af vores øvrige referencer:

Finans

Handel

Industri/produktion

Shipping og Transport

Andet

Få en uforpligtende snak

Vil du høre mere om vores kundetilpassede CRM løsninger? Udfyld formularen, så kontakter vi dig hurtigst muligt